ג'אמל חוסיינוב ”עם ג''אמל תתאהבו בבאקו ובאזרביג''אן“
נעזרתי בג''אמל חוסיינוב לתכנון הביקור, שהיה בראשית מאי.2022. היינו שתי חברות, ג''אמל היה קשוב לבקשות שלנו. לצערנו הוא היה "תפוס" ובטיולים מחוץ לעיר ליווה אותנו גורבאן, דובר אנגלית טובה ובעל ידע רב. ג''אמל עשה לנו "באקו בלילה", וארוחה במסעדה מקומית פשוטה וטעימה. ג''אמל ידען גדול וחכם, נעים הליכות וכמובן דובר עברית מצוינת. ממליצה עליו בגגול.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל