חברת גרין מושן ”שירות ירוד ומאכזב“
הזמנו רכב עם שבעה מקומות דרך אתר Rental בנמל תעופה בכרתים. ההזמנה שולמה דרך האינטרנט. בהגיענו לדלפק החברה הודיעו שההזמנה בוטלה כי הגענו שעתיים לאחר הזמן הנקוב (טיסה אחרה, המתנה לכבודה וחיפוש המשרד בתוך הנמל) . לא עזר כלום.
האחראי George גילה חוסר רצון מוחלט לעזור או להשכיר לנו רכב כלשהו. טענתו שהרכב הועבר להזמנה הבאה ושאין מה לעשות, ההזמנה בוטלה במחשב.
המסקנה שלי היא שמדובר בשירות ירוד וחוסר נכונות מצד החברה לשרת. כנראה שלא היה להם רכב כלל. מציע להתרחק מחברת Greenmotion בשדה התעופה בהרקליון.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל