ג'אמל חוסיינוב ”ג''מאל מומלץ מאוד מאוד!“
הסתובבנו יום שלם בבאקו עם ג''מאל בסיור אוכל. היה מעולה ממש! ג''מאל חכם ומכיר הכל- מאיפה לאכול ועד ההיסטוריה האזורית וידע לענות על כל שאלה. ג''מאל מדבר עברית שוטפת ובעיקר קסם של בחור! נהנינו ממש וממליצים בחום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל