מסעדת פורטו בלו ”המסעדה האיטלקית הכי טובה בקו-טאו“
מסעדה איטלקית מומלצת בקו-טאו. לא כמו כל שאר המסעדות האיטלקיות שנתקלתי בהן בתאילנד. מחירים מעט יקרים ביחס לתאילנד, אבל מי שרוצה ארוחת ערב טובה שווה לנסות - אנחנו אכלנו שם פעמיים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל