יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל
”סיורים מומלצים בערים מרכזיות באירופה (בחינם!):“
חזרתי לא מזמן מחו"ל הייתי בלונדון ופריס ובשתיהן לקחתי סיורים חינמיים. את הסיורים חינם עורכת חברה (קיימת כמה שנים) אשר מוציאה סיורים חינם (אשר מבוססים על טיפים בלבד) המאפשרים הצצה למקומות המרכזים בכל אחת מאותן ערים. הסיורים יוצאים כל יום בכל מזג אויר! אני הייתי בסיור חינם בלונדון ובפריס ומאוד נהנתי בהם (המדריכים היו דוברי אנגלית רהוטה. ישנם גם סיורים לדוברי השפה ספרדית). קיימים גם סיורים בתשלום (מחירים לא יקרים) אשר גם מומלצים.
אני לקחתי את הסיור לילה (בתשלום) שלהם הנקרא: "pub crawl". זהו סיור ברים/דאנס ברים מאוד מומלץ. נפגשים בנקודה מסוימת בשעה מסוימת (משתנה מעיר לעיר) וממנה יוצאים בהתחלה לכמה ברים שונים (בכל בר נמצאים בערך כחצי שעה), בערך כ- 4 ברים ובסוף מסיימים במועדון/דאנס בר מכובד ושם נשארים כמה שרוצים. בדרך כלל הברים הראשונים נמצאים במרחק הליכה אחד מהשני (המדריך מוביל את האנשים ממקום למקום) ולמקום האחרון מגיעים במטרו עם המדריך ונשארים גם כמה שרוצים (החזרה היא עצמאית). בלונדון למשל, התחנה האחרונה בסיור הייתה במועדון "המיניסרי אוף סאונד" (הכניסה חינם), בהחלט שווה (רלבנטי רק בימים שישי ושבת). הכרטיס לסיור לילה ממש לא יקר ועלה לי 10 פאונד בלונדון ו-12 יורו בפריס והוא מקנה כניסה חינם לכל אותם ברים/דאנס ברים בסיור (לפחות לאחד מתוכם העלות כניסה כבר מכסה את עלות הכרטיס) וכל זאת ללא המתנה בתור בחוץ (או המתנה ממש קצרה). כמו כן, לכל מקום אליו נכנסים ישנם דילים מיוחדים לאותן חברי סיור מאוד משתלמים (צ'ייסרים חינם, דילים של שתייה כגון: 2 בירות במחיר אחד, או בירה+שוט במחיר מוזל). אין ספק שהסיור מאוד משתלם מבחינה כספית ויותר מזה מאוד מהנה וגם מאפשר לכם "להתערבב" עם חבר'ה צעירים מחו"ל.