יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל
”חניה חינם בזלצבורג“
רציתי לספר לכם שבמרכז זלצבורג, ממש ליד כיכר מוצארט, בימי שבת אחה"צ (ובעוד איזשהו יום בשבוע,אם כי לא זכור לי מתי) ניתן לחנות בחינם (כן, בחינם, מבלי לשלם במדחנים...) ברחוב.
בטיול שלנו (אוגוסט 09) הגענו לטייל בזלצבורג ביום שבת בצהריים (לאחר ביקור בוקר בארמון הלברון). כווננו את הג'י.פי.אס לכיכר מוצארט. כמובן שם לא ניתן היה למצוא חניה.
יצאנו משם ונסענו במקביל לנהא ובפניה הראשונה ימינה נכנסנו ל-Parking, שזהו סתם חניה ברחוב, אך עם מחסם בכניסה וביציאה. ושם, ממש לאחר המחסום, ברחוב מצאנו חנייה. שאלנו מקומיים עם ניתן לחנות והם הסבירו באדיבות שהחנייה בשבתות מהצהריים בחינם. (תיירים אשר לא יודעים - ולא שואלים - משלמים במדחן...)
כשסיימנו את הטיול בעיר העתיקה נסענו לגני מירבל, ושוב חנינו ממש ליד הגנים, ברחוב, בחינם.
תהנו!