המדריך לואיס אורלנדו ”קובה אהובתי עם המדריך לואיס“
זה עתה חזרנו מטיול בקובה עם המדריך לואיס.
.זכינו להכיר מדריך משכמו ומעלה.עם ידע רב על קובה.אדם מקסים.הכיר לנו את קובה האותנטית והמיוחדת.לקח אותנו לקאזות טובות.עם ארוחות בוקר טובות מאוד.נופים ושקיעות יפות.לקח אותנו למסעדות מצוינות.דאג לנו בכל רגע נתון.הייתה לנו חוויה נהדרת.אנו ממליצים עליו בחום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל