הזמינו online
הילטון באקו ”מלון הילטון באקו“
מלון מומלץ בהחלט חדרים יפים ארוחת בוקר מצויינת כוללת מבחר עשיר ומגוון של אוכל גבינות ירקות ביצים לחמים קינוחים ועוד צוות מסביר פנים גם בשרות חדרים וגם בחדר האוכל. נהנינו מהבר המסתובב בקומה ה 25 ומהנוף המשתנה עם הסיבוב של הבר אוירה נהדרת. כדאי לנצל את שירותי הספא הג׳קוזי והבריכה בקומה ה 23 כיף אמיתי. שווה שווה!
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל