המדריך רפאל ארז ”בחור מקסים מארגן טיולי יום ברחבי סבו“
היי לכולם! אני רוצה לשתף בחום את החוויה שהייתה לי בזמן הטיול שלי בפיליפינים. בשבוע השני של המסלול נותרו לי ארבעה ימים בסבו סיטי כי כבר הזמנתי מלון מראש ואין כול כך מה לעשות בעיר חוץ מקניונים. דרך בית חב"ד המליצו לי על רפי – ישראלי שחי בסבו שמארגן טיולי יום. רפי בחור מקסים וישיר שבאמת איכפת לו הוא הציעו לי ולחברה שלי מגוון מסלולים ובחרנו לצאת איתו לטיול יום לאוסלוב לצלילה עם כרישי לוויתן ולאחר מכן קניונינינרג שמסתיים במפלי קוואסן בדרום סבו. רפי התייצב כמו שעון במלון שלנו עשה שיחת השכמה מן הקבלה רכב ההסעה שלו חיכה בכניסה הוא עשה היכרות עם המדריך/נהג שלו שליווה אותנו כל אורך היום.
הנהג שלו בחור מקסים שמדבר אנגלית מצויין ונתן לנו להרגיש כמו בבית והתייחס לכול הצרכים שלנו באם עצירה לשירותים או כול דבר אחר. הטיול היה כול כך כיף הכול היה מאורגן מן האיסוף והחזרה למלון באוסלוב המדריך של רפי דאג לכול סידורי הכניסה וליווה אותנו עד לכניסה לסירות לאחר הפעילות חיכה לנו בחוף עם מגבות והגיש לנו ארוחת בוקר סנדוויצים שתיה קלה וחטיפים. משם לאחר נסיעה של שעה הגענו לקוואסן שם כבר חיכו לנו המדריכים של פעילות הקניונירינג עזרו לנו לעלות על הציוד - חליפה ציפה וקסדה ודאגו לשים לנו בקבוק מים באפוד. הנסיעה לתחילת הקניונירינג היא עם אופנועים האמת שזה קצת מפחיד יש מלא קפיצות וגלישות אבל היו לנו שתי מדריכים נפלאים משהו יוצא מן הכלל ליוו אותנו כל אורך הדרך והפכו את כל העניין לחוויה מוצלחת.בסוף המסלול במפלס השני הגישו לנו ארוחת צהריים וסיימנו את המסלול במפלי קוואסן אני רוצה לציין שהטיולים של רפי שווים כל פסו יש לי עוד חברות שנסעו איתו וגם מאוד נהנו. ממליצה בחום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל