מלון נקסט פראדייס בוטיק ריזורט
הזמינו online
בילינו את חג הפסח בזנזיבר, הגענו בתאריך 1/4/2015 למשך שישה לילות. המלון בנוי מחדרים שנראים כמו צימרים, טובלים בהמון צמחיה ירוקה ומקסימה. שתי בריכות קטנות ומגניבות, מגרש טניס וחדר אוכל שלמעשה הוא חיצוני. הצוות מקסים ומזמין, השירות נהדר, האוכל טעים והחדרים נקיים מאוד. מנהלת המקום מקבלת את האורחים וזמינה לאורך כל היום, עם המון רצון לעזור ולפנק.
בחוף הים אפשר למצוא פעילות ימית כגון אופנועי ים ואפשרות לצאת לשיט צלילה. באיזור הזה יש גאות ושפל שזה דבר מקסים לראות, אבל בשעות השפל (בבוקר) החוף נראה לא נקי בהחלט. מיקום המלון אינו מרכזי כלל, חוצים כפרים כדי להגיע אליו ואם רוצים לצאת ממנו למקום כלשהו, יש צורך ברכב.
הזמינו online
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל