באלוויר ”נהג בהודו“
אנו שתי זוגות שיצאנו לראות את הודו.
התכתבתי עם בלוור וכול שסוכם איתו בוצע נכון, ובאמינות.
הוא אישית לא נסע איתנו אך שלח נהג באודיפור בשם מוקש שהיה צמוד אלינו והעניק לנו את מירב השרות. כעבור יומיים הוא שלח נהג אחר שהיה איתנו 7 ימים צמוד לכול מה שבקשנו. הרכב היה מצויין, הנהגים היו מצויינים והשרות כפי שסוכם התבצע לשביעות רצוננו.
תודה על הכול.
משפחת אברהם ומשפחת בריק.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל