הזמינו online
מלון גולד זנזיבר ”פעם שנייה במלון גולד זנזיבר“
היי לכולם, חזרנו משבוע חלומי במלון גולד זנזיבר, זו הפעם השנייה, היינו באוג' 2017 ושוב עכשיו.ידענו שנחזור, לא היה ספק. היה כיף לא נורמלי, אנשים שעובדים שם זכרו אותנו! השפים זכרו, מנהל המלון, הביג בוס זכר.כולם פינקו אותנו, היחס פשוט נפלא.והמלון.חלום! החדרים ענקיים, החוף נפלא, האוכל מגוון.מושלם!
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל