טוריסמו פיליפינו ”החיים הטובים עם טוריסימו פיליפינו“
טיול של פעם בחיים אירגנו לנו טיול של 19 ימים בפיליפינים.
הכל היה מאורגן לפרטי פרטים.
טיסות מלונות טיולים הכל ברמה גבוהה.
שמרו על קשר יום יומי.
מענה בכל שעה.
טיולים מקסימים היינו קבוצה של 3 זוגות לקחו אותנו ממקום למקום חלק עם מדריך צמוד ונהג.
חלק רק עם נהג.
בכל שדה תעופה חיכה לנו נציג והעביר אותנו למלונות.
בחיים שלי לא חוויתי חווית שרות כמו שהם נתנו לנו.
המלונות ברמה גבוה מפנקים.
הטיולים היו מאורגנים לפרטי פרטים בקיצור היתה חוויה.
של פעם בחיים ארז ליווה אותנו בתיכנון הטיול נענה לכל בקשה שלנו כיוון אותנו לדברים ששווה לעשות המחיר היה שווה רוצה להודות בשמי ובשם חברי על חוויה מדהימה.
וממליצה בחום על החברה כן ירבו חברות כאלה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל