ראובן באקו ”ראובן“
איש מדהים, מרגישים שאוהב את המקצוע ומצליח לשווק את אזרבייג''ן באור חיובי מאוד.
אוהב מאוד את ישראל ובעל קשר משפחתי וריגשי עם המדינה שלנו והעם.
יצאנו לטיול יומי של 7-8 שעות, במערות האדם הקדמון והמוזאון, כמו כן בטלי הבוץ המינרלי המבעבע מבטן האדמה בטיול ג''יפים.
בקיצור אם הוא פנוי הרווחתם. 😉
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל