יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל
”השכרת אופנועים בתאילנד - מומלץ“
אז שוב שלום לכולם מה שלומכם? חזרתי לפני כשבועיים מתאילנד ואני עדיין לא מעכל את הנחיתה בארץ. איך הייתי מת לחזור לשם עכשיו.. טוב, זה רק חלומות יפים. לענייננו - אופנועים!
מהרגע שנחתתי בבנגקוק ראיתי רק אופנועים ואופנועים, אני מדבר על נפח של 50-125 סמ``ק. תמיד רציתי להשכיר אופנוע אבל פחדתי להסתבך, כי בכל זאת אין ביטוח והתאילנדים הם לא כאלה זהירים ואכפת להם ממך והם לוקחים לך את הדרכון תמורת ההשכרה עד שבסוף ישראלי אחד שהיה שם קצין בצה``ל, לקח אופנוע וקרע את העיר ואמר לי שאין לי מה לדאוג. השכרתי אופנוע חדש HONDA והתחלתי לנסוע למרות שמעולם לא נגעתי באופנועים. לאט לאט התרגלתי וראיתי כמה עוזר האופנוע. השכרתי בקוסמוי וזה עזר לי להגיע לבית חב``ד, לחוף ים, סתם לקרוע את העיר ולהרכיב תאילנדיות חמודות. אז חבר`ה לא לדאוג, תשכירו אופנוע. מומלץ וחובה להשכיר אך ורק מסוכנות נסיעות, כי אם תשכירו בחנות לא מוכרת אצל איזה חמור, אחרי זה הוא יגיד לכם שיש שריטה כאן ודפקתם כאן ופה ושם ותשלמו קנס ותאמינו לי שתשלמו כל קנס כי הדרכון אצלו ביד, אז אנא להיזהר וטיול מהנה:) אה וצירפתי כאן תמונה שלי על האופנוע, קבלו.