אגם סקלנטה פלסו ”לא להתאמץ להגיע“
אגם Skalnate Pleso פחות מרשים מאשר בתמונות. העליה היא ברכבל שמעפילים בו לתחנה השלישית. כנראה שהאגם התאדה בעקבות גלי החום שפוקדים את אירופה. משם יש שביל שמוביל למפלים. השביל מרוצף באבנים לא אחידות בגבהים משתנים וצריך להביט על השביל כל הזמן כדי לא למעוד. הנוף מאוד יפה, אבל יש להוסיף כ-50% לזמן ההליכה המצוין של השלט של השביל.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל