הזמינו online
הילטון באקו ”טעים ונעים“
אכלנו ארוחת ערב במרפסת בקומה 24.
המקום נעים וטעים.המלצר שלנו הוא אלוין, דובר גם עברית, אדיב ונחמד, האוכל מעולה קצת יותר יקר מבעיר אך שווה כל ביס.האויר והאוירה נפלאים.ממליצה בחום.
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל