פריז ישראלי ”מדריך יליד באקו, אזרח ישראלי דובר עברית“
לפני היציאה לבאקו, יצרתי קשר עם מספר מדריכים ובסופו של דבר בחרתי בפריז. התוכנית עם פריז הייתה אמורה להתחיל מיום שלישי בבוקר. הגענו ביום שני אחה"צ למלון. פריז התקשר לוודא שהגענו ומיד הגיע למלון לפגוש אותנו. כבר ביום שני (למרות שזה לא היה בתכנון המקורי) הוא הסיע אותנו לעיר והסתובב איתנו עד מאוחר בלילה. ביום שלישי נסענו לגובוסטן וביום רביעי לקובה. נהנינו מכל רגע עם פריז. יתרון מאוד בולט שלו הוא שהוא מכיר הרבה מקומיים ויכולנו להיכנס לכל מיני מקומות בזכותו. הוא יליד באקו מכיר טוב את באקו וסביבותיה. הוא גם ישראלי. הוא אדיב, מקסים, סובלני, זרם איתנו וגילה גמישות וראש גדול. גם בתום הטיול, כשנפרדנו ממנו הוא המשיך להתעקש לעזור באם נתקל בקושי כלשהוא. פריז המדריך מספר אחת לבאקו, אדם מקסים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל