שמורת פליטביצה ”הגעה לשמורת פליטביצה “
אנחנו נכנסו מכניסה מספר אחת לשמורה בקרואטיה, וחיכינו מעל שעה בתור! מומלץ להגיע עם הפתיחה או לקראת ארבע, כי כשיצאנו ראינו שהתור התקצר מאוד.לא יודעת מה קורה בכניסה השנייה.
השמורה עצמה יפה מאוד ומומלצת. אנחנו עשינו את מסלול B שלקח לנו בערך שעתיים וחצי. עם ילדים קטנים זה לוקח יותר. אפשר לעשות את אותו מסלול מכניסה מספר שתיים ואז הוא נקרה מסלול F.
לדעתי המסלולים האלה ממצים את השמורה, רואים את כל המפלים, שטים באגם ונוסעים באוטובוס. כמובן שאפשר גם לקחת מסלולים ארוכים יותר.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל