סאי קונג ”סאי קונג כפר דייגים (Sai kung fishing village“
במילה אחת, ואוו! אל סאי קונג הגעתי גם כן דרך המלצה ממישהי מההוסטל וזה לגמרי יהיה מקום שאתעקש להמליץ עליו לכל מי שמבקר בעיר. יש לומר שהדרך לשם היא לא הכי קצרה, אך לגמרי הייתה שווה את זה. הכפר עצמו מקבל הרבה מבקרים מקומיים במהלך הסופ"שים/החגים ולכן תמיד יש אווירה נחמדה במקום. לסאי קונג יש כמה דברים מעניינים להציע למבקר בה; הראשון שבהם הוא שוק הדגים המקומי. אך בשונה משאר השווקים שנמצאים על הקרקע, השוק הזה הוא על המים. כלומר ה"בסטה" של כל דייג היא בעצם הסירה שלו. בו הוא מציג את השלל (החי) שהוא תפס בחכתו. מקומיים רבים עושים את דרכם לשם על מנת לקבל את הסחורה הטרייה ביותר. מחזה מרהיב, שאותי תפס את העין כמה דקות טובות בשביל לראות את כל ההתנהלות שלהם. בנוסף בקרבת המקום יש הרבה איים קטנים שידועים בחופיהם היפים. מוכרים רבים בנמל עצמו מציעים לכם להגיע לאותם איים באמצעות סירה (לא יקר למיטב זיכרוני) . בנוסף אם אתם מעוניינים לעשות שייט המסייר בין כל אותם איים מבלי לרדת תוכלו לעשות זאת גם כן בסיור שאורכו כשעה וחצי ושוויו 250 דולר הונג קונגי. למטרקים שבינינו יוכלו למצוא שהרבה טרקים יפים יוצאים מסאי קונג, לכן שווה לבדוק טוב לפני ההגעה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל