הזמינו online
הילטון באקו ”הילטון באקו“
מלון טוב מאוד, מרכזי ביותר, לבקש חדר בקומה גבוהה עים נוף למגדלי הלהבה.
ארוחת בוקר טובה מאוד.
אטרקציה חובה. הבר המיסתובב בקומה 25 עים הנוף המהמם בלילה של באקו ומגדלי הלהבה.
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל