תחבורה ימית בניו יורק סיטי ”מניו יורק לקריביים“
לקחתי את האוניה [נורוגיאן גיים] ממנהטן ניו יורק לקריביים. אוניה ברמה טובה + כיוון שהייתי לבד חיפשתי משהו שיעסיק אותי שילמתי לספא 160 דולר לכניסה לכל התקופה [10 ימים]. הספא מומלץ מאד יוקרתי עם כל המתקניים, סאונה רטובה ויבשה ג'קוזים, אישיים וג'קוזים עם כמות אנשים מ-4 אנשים ועד ל-15 אנשים, כולל מפל מים שיורד על הגב, שתייה חמה וקרה חופשית ממש כל התנאים הטובים.
האוכל ברמה מצויינת, חדרי אוכל מגוונים, 12 חדרי אוכל, מתוכם 4 בתשלום נוסף. אני הלכתי על בופה בקומה ה-12 שם האפשרויות רבות ומגוונות שתייה חופשית וכל ההנאות הקטנות שאפשר. חדר פנימי בקומה 8 מצויין לכיוון הקריביים לא הרגשתי את הים בחזור היו כמה שעות של תזוזות שקצת הפריעו לי [זה אישי] היו כאלו שלא הפריע להם. ממליץ על טיול שכזה למנוחה וכייף.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל