בית חב"ד זאגרב ”המלצה חמה על בית חב"ד זאגרב“
היינו בתחילת הקיץ בבית חב”ד בזאגרב, שכרנו דירה מהממת בבניין ליד בית חב”ד החדש (רוקובה 6) ואת הארוחות השבת אכלנו אצלם. היה מדהים! הזוג הצעיר הרב פיני ואשתו המנהלים את בית חב”ד מקסימים! מאירי פנים ונעימים, האוכל היה בסדר גמור, תפילות התקיימו במניין, אמנם קטן כי כאמור זה היה תחילת הקיץ אבל הייתה אווירת שבת מרוממת! אנחנו שריינו את מקומנו מראש במייל [email protected] מומלץ ביותר!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל