ויזה ומעברי גבול במרוקו ”ויזה למרוקו“
לכל הטסים באופן עצמאי למרוקו - לא לטוס בשום אופן דרך ספרד ולא עם חברת איבריה או ואיולינג, הם לא יעלו אותכם לטיסת ההמשך למרוקו. זה מה שקרה לנו. מומלץ לטוס רק אם טורקיש או אלאיטליה דרך רומא בספרד אם אין ויזה בדרכון הם לא מעלים לטיסה וישראלים מקבלים את הויזה רק בשדה בקזנבלנקה. אנחנו הצלחנו להגיע למרוקו רק לאחר שקנינו שוב כרטיס בחברת התעופה המרוקאי.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל