מסעדת ויה דל גוסטו ”מסעדה מצויינת איטלקית“
בערב על המדרחוב נחמד מאוד לאכול שם.
לאכול הושיבו אותנו בגן נחמד מאוד.
התפריט עשיר מאוד: ספגטי בולונז עם בשר, פיצות, מרקים בשרים.
קינוחים מדהימים וגלידות.
מחיר זול ביותר.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל