סעיד סיידוב ”מדריך תותח“
הגענו אליו בעקבות המלצה מהבן שלנו שגם נהנה מאוד מהטיול איתו.
הטיול הייה מאוד מוצלח בזכותו של סעיד.הוא עזר לנו לתכנן את רוב הדברים לפני הטיול.התייחס אלינו כמו לחברים קרובים.תמיד עמד בזמנים, הזמין לנו מסעדות, ליווה אותנו גם לא בשעות הטיולים מעבר לשעות עבודתו.בחור מאוד נחמד וחברותי.ממליצה אותו בחום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל