ויזה ומעברי גבול במרוקו ”ויזה למרוקו! כדאי לדעת“
ממה שהבנתי ממטיילים ומסוכנויות נסיעות, ובוודאי מי שמסתכל כאן גם הבין, יש בעיה למטיילים ישראלים בודדים להוציא ויזה למרוקו. גם אם יש ויזה, יש בעיה להכנס למרוקו.
ובכן, הבעיה טמונה בהוצאת הויזה מהארץ. כידוע בארץ אין שגרירות מרוקאית ולכן הויזה שתקבלו תהיה על מצולמת על דף פשוט וקצת בעייתי לעבור איתה בגבול, מה שדורש בדיקות רבות, המתנה ואולי סירוב. מה שאני גיליתי, זה שאם יוצא לכם להגיע למדינה שיש בה שגרירות מרוקאית קודם להגעתכם למרוקו פשוט נכנסים לשגרירות והשגרירות נותנת לכם ויזה רשמית, חתומה בדרכון שלכם, מה שחוסך את הבעיות!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל