מסעדת ארטיס ”מסעדה מעולה - הכל יש בה“
לזניה מדהימה שלא אכלתי כמותה בכל איטליה. שניצל מילנזה מדהים, בשרים טעימים, פיצה מעולה, טירמיסו פנקוטה וקרם בורלה מעלפים. אכלנו במסעדה שני ערבים ונהנינו. השירות אדיב והתפריט באנגלית.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל