אולפני יוניברסל אורלנדו ”החוויה שלנו ביוניברסל סטודיו“
אפתח בזה שאומר כי פארק זה נותר דל יחסית לשאר הפארקים. יש מעט מיתקני פעילות והם גם דיי מיושנים מבחינת התפיסה שלהם והתהליך. העיצוב של הפארק יפה כמו באי ההרפתקאות - הרי שניהם של יוניברסל. ראינו שבונים בפארק עוד חלק גדול ואולי זה יוסיף עניין. לטעמינו - אם צריך לבחור פארקים אז פארק זה אינו בעדיפות ראשונה. היום יוניברסל סטודיו. מזג האויר קר וגשום. אפרורי. לאורך כל היום אנו עם מעילי גשם. בשעה 8:40 אנו בפתח הפארק. אין הרבה אנשים. הפארק צבוע יפה, קצב איטי, אין בעייה להספיק הכל. התחלנו במיתקן המומיה - נסיעה בקרוניות מהירות עם אפקטים מדהימים, תיקרת אש ועוד. שווה ביותר. מיתקן של רכבת הרים אדומה גבוהה ביותר, ניראת למרחוק, לולאות. מיתקן הטוויסטר, קצב מעצבן - הכל מתרחש בעמידה. עוברים 3 חדרים בקבוצות גדולות. רק בחדר האחרון יש אפקטים. הכל דיבורים. מיתקן של סרט 4 מימד של שרק, נחמד מאוד. מופע של האחים בלוז ברחוב, נימשך 15 דקות. כדאי לשבת על המדרגות כניסה של הבית ממול ולא לעמוד במקום המסומן, רואים ושומעים טוב יותר ולא כואבות הרגליים. אכלנו כריכים שהבאנו אינו ושתינו קפה שקנינו. בשעה ארבע וחצי הלכנו למופע של ביטלגוס בישיבה במקום מקורה. נחמד. בשעה חמש סיימנו ומיצינו ויצאנו החוצה. לא היינו היחידים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל