יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל
”התנהלות בכריסמס בניו יורק“
הנה מספר עובדות ועצות, למי שמגיע לארה"ב בכלל ולניו יורק בפרט, בימי הכריסמס, 24-25 בחודש דצמבר: ב-24.12, ערב החג, מחשיך משעות אחר הצהרים. בערך בשעה חמש הרחובות מתרוקנים, החנויות ורב המסעדות נסגרות. חלק מהמסעדות, בעיקר האסייתיות, הקוריאניות וכולי, נשארות פתוחות. התושבים בבתיהם, מתארגנים לארוחת החג. חשוב להקדים ולהזמין מקום באחת מהן. קשה מאוד להיכנס, באופן ספונטני, יש תורים ענקיים והמסעדות מליאות עד אפס מקום. הסבווי עובדת.
למחרת, ב-25.12, זה יום חג וחופש. הכל כמעט סגור. חלק מהדיינרים, גם בעיירות, פתוח בין השעות 07:00-14:00. סניפי השכרות רכב פתוחים רק בשדות התעופה. הסבווי עובדת. יש אתרים מסויימים, שפתוחים עם תצוגות מיוחדות לחג. צריך לברר ספציצפית וגם אז נידרשת או עדיפה הזמנה מוקדמת. ביום זה גם בערב מספר רב של מיסעדות סגור.