יוסי אלפסי ”טיול עם יוסי - מומלץ!“
נסענו עם יוסי 6 מבוגרים + תינוקת לסינאיה וברשוב. יוסי הגיע בדיוק בזמן ודאג לאורך כל הדרך שיהיה לנו טיול מהנה באווירה טובה ונעימה!
מומלץ מאוד!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל