לראות את נאפולי עם ליאור ”סיור בנאפולי“
התחלת הטיול -היה יום גשום הגענו בזמן והתקשרנו למדריך, הוא אמר לנו שמודיע לכלל האנשים המצטרפים ויקבע שעה מדוייקת עקב מזג האוויר הגשום, הלכנו להחנות את הרכב והתברר שכבר התחיל את הסיור בלעדינו בזמן שאנו ממתינים לטלפון מהמדריך זמן התחלה ומקום מפגש. רצנו כמו משוגעים על מנת לא להפסיד מהסיור (4אנשים) .
היה גשום והוא עשה הנחה במקום 28 יורו עשה הנחה ושילמנו 20 יורו עקב מזג האוויר (יקר מאוד לסיור שכזה) .
לצערנו הוא לא הזכיר כלום ולא כלום על היהדות בכלל באיטליה.
עברנו בבתי קפה רק להריח!
הכל היה מהיר (ממש קבלני) מנצל את העבודה שהסיור בעברית והוא בין המדריכים היחידים (עף על עצמו) .
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל