תרמה בוקרשט ”מקום מקסים, שירות ויחס עולם שלישי“
1. הביאו פספורטים של הנוער (מעל 16) על מנת שיכניסו לאזור המבוגרים
2. הביאו מגבות
בספא הגדול באירופה לא היו מגבות נקיות באוקטובר. בפנים היו עשרות מגבות של המקום שהיו בשימוש.
שירות ויחס דוחה כולל של ההנהלה, לא הכניסו את בני בן ה-17 לאזור המבוגרים (מעל 16), כי לא הבאנו פספורט .למרות שהראינו למנהלת את דפי הביטוח שבמקרה השארנו בתיק גב המראים תאריך לידה גם באנגלית, נתקלנו באטימות וביחס מגעיל מצד המנהלת שהגיבה בחוצפה והראתה לנו או את הכניסה לאזור הילדים או את הדלת.
היינו באותו פארק מים בגרמניה בטיטזה והיה מעולה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל