המדריך לואיס אורלנדו ”מדריך מצוין בקובה“
הגענו ללואיס דרך המלצות פה בלמטייל, זו הייתה המלצה מעולה! לואיס מדריך בעיקר ישראלים ומכיר את דרך החשיבה שלנו. נעים ונחמד, אמין ודייקן, ידיעות מרובות ונהג מצוין וזהיר. נתן הרגשה בטוחה ורגועה לכל הטיול, הביא למקומות מעניינים, הקאסות שבחר היו נקיות נעימות ואותנטיות.מי שחשוב לו לראות או לרקוד במקומות אותנטיים שיציין את זה בפירוש, כי יש מקומות שרק תיירים מגיעים לשם- לקובנים אין כסף להכנס, בעיננו החוויה היותר כיפית הייתה בטרינידד בקאסה דל מוסיקה-ששם מקומיים רוקדים סלסה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל