סג'יד יאפר ”נהג מספר 1 בזנזיבר!“
החופשה שלנו בזנזיבר הייתה מולשמת והרבה בזכות סאג'יד. הטיול קיבל אופי אחר, פחות תיירותי ויותר אישי, מפתיע ומרגש. סג'יד אדם נפלא, מדבר אנגלית מצויין, אדיב, מנומס, מדייק בזמן באופן שלא יאמן, כאשר תמיד התגמש איתנו לפי הזמן שהיה לנו נוח יותר. סבלני מאוד, מה שנתן לנו תחושה נעימה ונוחה להסתובב בכיף ולהכנס לכל חנות שנרצה, חיכה בסבלנות ובחיוך עד שנהיה מרוצות. זמין כל הזמן גם בוואצאפ, בפייסבוק ובמייל, מה שהיה מועיל במיוחד גם בהחלטות הספונטניות.
גם כאשר קיבלנו המלצות על נהגים נוספים, בכל מקרה – תמיד העדפנו לנסוע איתו בסופו של דבר מפני שגרם לנו להרגיש בטוחות ובנוח. דאג לנו למוזיקה שאנחנו אוהבות, והנסיעה הייתה נעימה וכייפית בפני עצמה. נותן טיפים ומכיר מקומות כמו פאבים טובים, מסעדות מצויינות, חנויות הכי טובות, ובקיצור, אין עליו. ממליצות בחום!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל