אירופה

תמונה  של
35 03 : 19
יום ו', ינו' 20

מדינות אירופה הן יעד פופולרי ואהוב מאוד על תיירים ישראלים. אם אתם חובבי חופשות אורבאניות, אתם חייבים לעצמכם ביקור בערים יפהפיות, שהיו ועודן סמלי תרבות אוניברסאליים, כמו פריז, לונדון, ונציה, ברלין וברצלונה. אם הטבע קורא לכם והנפש יוצאת למרחבים הירוקים כדאי לטייל בשוויץ, אוסטריה, איטליה, אירלנד, צרפת, סלובניה וארצות סקנדינביה כמו שבדיה ונורבגיה. אם מתחשקת לכם חופשה אירופאית בשמש תוכלו לצאת לנופשון באיי יוון ואם אתם מחפשים מעט אתגר, תוכלו לצאת לטיולים ולטרקים בחבל הקצ'קר שבטורקיה. אם אתם מחפשים חופשה שונה, כדאי לקרוא על קרוזים באירופה.

יש לכם זמן פנוי לטיול או נופש ועדיין מתלבטים להיכן כדאי לנסוע בעולם? היכנסו לכאן וקבלו המלצות לטיולים בעולם, על פי חודשי השנה >>

מידע על אירופה לפי נושאים

הכתבות המומלצות על אירופה

תמונה מייצגת עבור הפוסט: סקי בצרפת: אתרי הסקי המובילים בצרפת

סקי בצרפת: אתרי הסקי המובילים בצרפת

חופשת סקי בצרפת היא אחת מאפשרויות הגלישה הטובות בעולם. צרפת היא יעד מצויין לחופשת סקי וסנובורד, עם מבחר גדול של אתרים המתאימים לכל רמות הגלישה והתקציב. בחרנו עבורכם את עשרת אתרי הסקי הבולטים באלפים הצרפתים

תמונה מייצגת עבור הפוסט: וינה - מסלול מומלץ בעיר

וינה - מסלול מומלץ בעיר

הצעה לשלושה ימי טיול בוינה, בירת אוסטריה. העיר העתיקה, ככרות, ארמונות יפהפיים ומוזיאונים - בואו לצעוד מעט ברחובות העיר, כולל הסברים מפורטים, שעות פתיחה ועוד.

תמונה מייצגת עבור הפוסט: טיול לסקוטלנד - חלוקה לאזורים

טיול לסקוטלנד - חלוקה לאזורים

סקוטלנד ממוקמת בחלק הצפוני של האיים הבריטיים. מדרום היא גובלת באנגליה ובים הצפוני והים האירלנדי ביתר צדדיה. סקוטלנד מחולקת לשלושה אזורים עיקריים: הרמות הדרומיות בעלת הצוקים הנמוכים עם נהרות ועמקים. השפלה המרכזית בה נמצאות הער...

תמונה מייצגת עבור הפוסט: סקוטלנד - מדריך הטרקים הגדול

סקוטלנד - מדריך הטרקים הגדול

דמיינו לעצמכם גבעות ירוקות, בקתות פה ושם, איים נידחים, כפרים קטנים, תרמילאים מכל העולם שמחפשים את השקט, השלווה והיופי הזה והרבה הרבה מסלולי טיול מצויינים שמתאימים כמעט לכל אחד. סקוטלנד עונה על כל אלה ועוד הרבה מעבר לזה. אם את...

תמונה מייצגת עבור הפוסט: ויסקי, טבע פראי ואנגלית במבטא כבד: מדריך לתרמילאי בסקוטלנד

ויסקי, טבע פראי ואנגלית במבטא כבד: מדריך לתרמילאי בסקוטלנד

טיול תרמילאי לא חייב להערך בדרום אמריקה או אסיה, יש תרמילאים מפתיעים, שאת הטיול שלהם עושים לבד, בלי המוני אנשים שטיילו שם לפניהם ועוד המונים שמטיילים איתם. כדי לבקר במקומות באמת מבודדים, לעשות טרקים מיוחדים, לבקר במקומות הכי ...

תמונה מייצגת עבור הפוסט: סקוטלנד - הטרק היפה ביותר בבריטניה

סקוטלנד - הטרק היפה ביותר בבריטניה

הטרק שחוצה את הרי המערב של סקוטלנד, נחשב ליפה ביותר בבריטניה. הוא נמשך שבוע ועובר בין הרים וגבעות, אגמים ויערות, הנוף האופייני לאזור. מי שנשאר לו זמן פנוי יוכל לקפוץ לאי סקאי ובכל מקרה לא כדאי לפספס את העיר הגדולה אדינבורו, ע...

לכל הכתבות על אירופה >>

הטיפים האחרונים על אירופה

הוסף טיפ

הסיור של גיא גרוס הכי שווה בברלין
החוויה הברלינאית (Local Experience Berlin)

הסעה אמינה במחיר סביר
הסעה משדה התעופה של וינה (Vienna Airport Taxi - Wien Flughafentaxi)

מדריך מדהים! מומלץ ביותר
אביחי בקר - הולך בברלין (Avichai Becker Berlin)

להכיר את וינה תוך כדי משחק
חפש את המליון בוינה (Vienna Riddle Rally)

אתר אינטרנט המרכז חודשית (קלנדרית) את כל מופעי הג'אז בווינה
אתר המרכז חודשית את כל מופעי הג'אז בוינה ( http://www.ig-jazz.at/ )

מתחם גדול של חנויות עודפים-מעצבים
סרוולה - אאוטלט מעצבים (Serravalle Designer Outlet)

חברת השכרה Greenmotion - לא מומלץ
חברת גרין מושן - שדה התעופה פיומצ'ינו (Green Motion Fiumicino Airport)

ביקור במחוז מוליזה איטליה
מידע חיוני נוסף במוליזה

בית מאפה וקפה מומלץ במילאנו
גיובאני קובה (Panettini Giovanni cova & co. SRL)

עלות הכניסה לקתדרלה הדואמו
קתדרלת דאומו די מילאנו (Duomo di Milano)

לכל הטיפים על אירופה >>

הבלוגים האחרונים על אירופה

הוסף פוסט

19/01/2017 1
בפוסט הזה ברצוני לקחת אתכם איתי לצפון מזרחה של אנגליה.... צפונה מה”גבול” שלה עם סקוטלנד.(כשהיה פעם גבול). מהעיר “קארלייל” במערב עד “ניו קאסל” במזרח...נימתחת לה חומת אדריאנוס,שהייתה הקצה המרו...
18/01/2017 3
לקראת סוף אוקטובר 2015, נסעתי עם צעיר הבנים ללונדון. רק אני והוא. הבכור, יורש העצר, היה באותו זמן בטיסת חלומות ללוס אנג'לס, ונותרנו אני והצעיר מזילים ריר על שלל החוויות שהגדול עובר. את דבר ה...
18/01/2017 1
את הבוקר התחלנו עם שוקו חם ומאפה בסטארבקס וצעדנו ל-London Eye. הגענו יחסית מוקדם (האתר נפתח בשעה 10:00), אבל התור כבר השתרך. מסתבר שלמרות שהאתר כלול בכרטיס 1+1 של הטרוולקארד, את הקופון צריך ...
18/01/2017 2
היום השלישי נפתח באטרקציה עליה קיבלתי טיפ מחברה שמתגוררת כבר כמה שנים בלונדון – סיורי הברווז הצהוב London Duck tours. אלו הם רכבים אמפיביים ממלחמת העולם השניה, אשר עברו הסבה לרכבי תיירות. הס...
חילופי המשמר בארמון המלכה ביום הרביעי, אחרי ארוחת הבוקר המסורתית שלנו בסטארבקס, צעדנו דרך גשר ווסטמינסטר כשהמטרה היא להגיע לחילופי משמר המלכה בארמון באקינגהם. בדרך עברנו ליד דאונינג 10, ונכנ...
לכל הבלוגים על אירופה >>

מודעות מחפשים שותפים אחרונות לאירופה

הוסף מודעה

לכל המודעות לאירופה >>

ההרצאות הקרובות על אירופה בחנויות למטייל

23/01 17:30
2017-01-23 17:30:00 2017-01-23 19:00:00 Asia/Jerusalem הרצאה בלמטייל: קמצ'טקה בהרצאה נדבר על אופיה של קמצטקה, מרכיביה, שמורות טבע מרכזיות שבה וטיפים לטיול. מרכז למטייל בדיזנגוף סנטר - רחוב דיזינגוף 50, דיזנגוף סנטר (בניין A, קומה שלישית) תל אביב למטייל contact@lametayel.co.il

קמצ'טקה

מרצה: ארז פוליפסקי סניף: מרכז למטייל בדיזנגוף סנטר, תל אביב

בהרצאה נדבר על אופיה של קמצטקה, מרכיביה, שמורות טבע מרכזיות שבה וטיפים לטיול.

על המרצה ארז פוסקלינסקי. בן שלושים. גדלתי בגליל המערבי (מצפה הילה). טיילתי בקמצ'טקה שלושה חודשים. משם המשכתי בטיסה לוולדיווסטוק (התחנה האחרונה של הרכבת הטרנס סיבירית) והמשכתי באוטובוס לסין שם טיילתי חודשיים (שיפוליה המזרחיים של הרמה הטיבטית). משם טסטי לארה"ב, קניתי אופנוע וטיילתי איתו שלושה חודשים בארה"ב ועוד חצי שנה במרכז אמריקה. כשהגעתי לפנמה מכרתי את האופנוע וחזרתי ארצה. היום מדריך מיומנויות שטח בדרום הארץ ומדריך טיולים בחו"ל (קמצ'טקה, לפלנד, אלבניה ומונטנגרו).
26/01 18:00
2017-01-26 18:00:00 2017-01-26 19:30:00 Asia/Jerusalem הרצאה בלמטייל: ברלין העיר התוססת במזרח גרמניה מושכת אליה בשנים האחרונות במיוחד מטיילים ומהגרים, ומציעה תרבות עשירה, עשרות מוזיאונים, היסטוריה מרתקת, בירות וביר גארטנים למכביר, חיי לילה סוערים והכל בעלויות אטרקטיביות. מרכז למטייל בסינמול - שדרות ההסתדרות 55, קניון סינמול - לשעבר לב המפרץ (קומה שנייה), חיפה, ישראל למטייל contact@lametayel.co.il

ברלין

מרצה: אלעד נעים סניף: מרכז למטייל בסינמול, חיפה

על המרצה בן 32, יועץ תיירות ומבקר הצגות תאטרון, מופעי מוסיקה ואופרה. הרומן שלי עם טיולים בעולם החל בתכנון נסיעה משפחתית לארה"ב בגיל 17 עד אחרון הפרטים. במהלך השירות הצבאי יצאתי לחל"ת, וטיילתי באוסטרליה ובניו זילנד, ולאחר הטיול הארוך הראשון היה ברור לי שאצא לטיול נוסף. מאז טיילתי בדרום אמריקה, בארה"ב ובקנדה ובאירופה.
לכל ההרצאות הקרובות >>

בחרת להירשם לעידכונים על:

כדי שנשלח לך את התכנים הנכונים בזמן המתאים לנסיעה שלך, כדאי לציין:
    או תאריך אחר בו נפסיק לשלוח עידכונים.