קיץ זה חום, לחות וילדים בלי מסגרות, אז למה לא לארוז את כולם ולעלות לירושלים? פסטיבל אוטו אוכל חוזר ובגדול, וכולם מוזמנים! כמו מדי שנה, גם הפעם יתקיים הפסטיבל הכי טעים בעיר הבירה, במתחם גיא בן הינום ועם מיטב השפים והשפיות של ירושלים, שמגיעים לבשל על המקום ובמיוחד עבורכם.
מה חשוב לדעת?
- מיטב המסעדות בעיר במחירים נוחים של 35-45 ש״ח למנה!
- המסעדות מתחלפות כל שבועיים וכולם עם תעודת כשרות-בשרי
- תמצאו כאן גם דוכן קוקטיילים, בר שתייה, פינות ישיבה ומתחם שלם לילדים עם פעילויות!
- בנוסף, יש כאן הופעות חיות ודייג׳י באווירה הכי כיפית שיש מדי ערב.
- הפסטיבל מתקיים בחודש יולי-אוגוסט (4.7-28.8) בימי שלישי-חמישי בשעות 18:00-23:00.
- הפסטיבל מתקיים במתחם גיא בן הינום ומומלץ להחנות במתחם התחנה או בגן הפעמון.
- הכניסה חינם