מסעדות במיקונוס

אופיו הקוסמופוליטי של מיקונוס בא לידי ביטוי גם במגוון הקולינרי אותו הוא מציע לתיירים, הפוקדים את חופיו. שפע של מסעדות ומטעמים עומדים לרשותם של המבקרים ובנוסף למאכלי ים ולמטעמי יוון הידועים, הם יקלעו גם לטעמם של הרעבים לאוכל, שמקורו לאו דווקא יווני. להלן מבחר מסעדות, המציעות מאכלים שינעמו לחיככם.
צוות למטייל ברשת
תמונה ראשית עבור: מסעדות במיקונוס
Depositphotos/Photorevelation

עדכון סטטוס קורונה נכון ל-12/7/21

• ישראלים יכולים להכנס ליוון, בהצגת בדיקת קורונה שלילית מה-72 שעות האחרונות. לא מחוסנים יידרשו לבידוד של 10 ימים.
  • לפני היציאה מישראל ליוון יש למלא ולשלוח 2 טפסים עד 24 שעות לפני ההגעה: טופס הצהרת נוסע ליציאה מישראל וטופס כניסה לשלטונות יוון.
  • חזרה לישראל : יש למלא ולשלוח טופס כניסה ארצה, עד 24 שעות לפני הטיסה לארץ.
  • התחבורה הציבורית פועלת בהיקף חלקי.
  • חובה לעטות מסיכות במקומות סגורים ובהתקהלויות באזורים פתוחים
  • המסעדות ובתי הקפה פתוחים, תחת מגבלות מרחק.
  • מרבית העסקים פתוחים.
  • יש עוצר לילי בין השעות 01:30-05:00
  • כל החוזרים מחו״ל צריכים להציג בכניסה לארץ בדיקת קורונה שלילית מה-72 שעות האחרונות ולעשות בדיקה נוספת עם חזרתם ארצה (תקף גם למחוסנים).
  • עבור אזרחי ישראל, ישנה חובת בידוד של 14 יום בשובם לארץ או 10 ימים בכפוף לשתי בדיקות שליליות. מחוסנים אינם צריכים בידוד.
לוגו וירוס קורונה

בתום יום נוסף של שיזוף עמוק (שלא לומר טיגון) בחופי מיקונוס, מפלס הרעב צפוי לעלות. לשם כך האי מצויד במגוון מרשים של מסעדות, בתי קפה, קפיטריות, מזללות מודרניות וכדומה. תמצאו המון דגים בשלל טעמים, צבעים ומחירים במיקונוס, כמו בשאר האיים היווניים, וכמובן גם מטעמים יווניים מסורתיים. הודות לאווירה הקוסמופוליטית של האי, מקומו של המטבח הבינלאומי לא נפקד, וכך תוכלו לבחור דווקא במסעדה אמריקאית, איטלקית וכיוצא בזה. קיבצנו עבורכם מספר מסעדות מומלצות (אם כי לא בהכרח זולות), כולן ממוקמות ב- Hora, העיר המרכזית באי. שיהיה בתאבון:

1. Antonini`s: מסעדה יוונית, אחת הוותיקות ביותר באי. תמצאו פה מבחר טעים של מזטים, תבשילים מסורתיים ואווירה נהדרת. המקום פופולרי בקרב תיירים ומקומיים כאחד. כתובת: Plateia Manto, Hora טלפון: 22890/22-319

2. El Greco: חוויה יוונית אותנטית מובטחת לסועדים במקום, עם תפריט עשיר במאכלים מסורתיים מאזורים שונים ביוון. המקום קיים כבר משנות ה-60`, אז כנראה שאפשר לסמוך על ההצלחה ולבוא לאכול פה. כתובת: Plateia Tria Pigadia, Hora טלפון: 22890/22-074

3. Maria`s Garden: עוד מסעדה יוונית מצליחה עם עבר מפואר. שבו לכם בגינה הנעימה, מוסיקה חיה ברקע ועל השולחן שלל מנות נהדרות: תבשילים צמחוניים, מאכלי ים טריים ועוד ועוד. שילוב מנצח בין אווירה למצוינות גסטרונומית. כתובת: 30 Kaloyera, טלפון: 22890/27-565

4. La Maison de Catherine: מתלבטים בין אוכל צרפתי ליווני? במקום הזה תקבלו את שניהם על הצלחת, במה שנראה כסיפור הצלחה של ממש. כדאי לנסות את הפסטה עם מאכלי הים, כמו גם את הטלה על הגריל. חלל ההסעדה האלגנטי מואר בנרות, כחלק מהאווירה הנהדרת במקום. כתובת: Ayios Gerasimos, Hora טלפון: 22890/22169

5. Sesame Kitchen: מסעדה נהדרת בדגש על טבע ובריאות, ממוקמת בסמוך למוזיאון הימי. בתפריט יחכו לכם סלטים שונים, פאי עוף הנאפה מדי יום, מאכלי סויה וגם מוסקה צמחונית. כתובת: Plateia Tria Pigadia, Hora טלפון: 22890/24-710

6. Philippi: אחת המסעדות היוקרתיות באי, המתמחה במטבח היווני והצרפתי. המבקרים סועדים בגן נעים ורומנטי, ובתפריט נמצאים מאכלים יווניים קלאסיים לצד צרפתיים. מגוון היינות מרשים ביותר. כתובת: מאחורי מלון eponymous, ב- Hora. טלפון: 22890/22-294

7. Edem Restaurant: המקום קיים למעלה מ-30 שנה, מה שמבטיח חוויה יוונית מוצלחת. השולחנות מסודרים סביב לבריכת שחיה, והתפריט מתרכז בעיקר בתבשילי טלה מופלאים ובדגים טריים. שירות טוב. כתובת: מעל כנסיית Panachra , טלפון: 22890/23-355

עדכון סטטוס קורונה נכון ל-12/7/21

• חזרה לישראל : יש למלא ולשלוח טופס כניסה ארצה, עד 24 שעות לפני הטיסה לארץ.
  • התחבורה הציבורית פועלת בהיקף חלקי.
  • חובה לעטות מסיכות במקומות סגורים ובהתקהלויות באזורים פתוחים
  • המסעדות ובתי הקפה פתוחים, תחת מגבלות מרחק.