טיול לארצות הברית - שכונת הוואנה המיוחדת במיאמי

אם בפעם הבאה שתעשו טיול לארצות הברית תבקרו במיאמי, אל תוותרו על ביקור בשכונה הקטנה והמיוחדת הוואנה הקטנה. מדובר בשכונה קובנית אותנטית בה תוכלו להרגיש ממש כמו בקובה ולבקר במוזיאון לאמנות היספנית, לשבת במסעדה עם אוכל קובני ולשמוע את השפה מכל פינה.
מערכת אתר למטייל
תמונה ראשית עבור: טיול לארצות הברית - שכונת הוואנה המיוחדת במיאמי

היכרות עם הוואנה הקטנה

הוואנה הקטנה
(Little Havanna) - היא אזור שנמצא דרום מערבית לדאון טאון מיאמי - הרובע בו מצאו הקובנים בית מראשית שנות החמישים ושם ממוקמים עד היום. האיזור משקף את המטבח, השפה והתרבות היום יומית של המיעוט הדומיננטי הזה. חשוב לציין שזו בעצם שכונת מגורים ולא אתר תיירות במלוא מובן המילה. חוץ מפעם בשנה, בתחילת חודש מרץ, כשנערך ה-Miami Carnival, אז חוגגים כאן פיאסטה אמיתית. מצעדים, ריקודים חושניים וסוערים, תלבושות ססגוניות - חוויה של ממש.

ביקור במיאמיביקור במיאמי

לבה של השכונה הוא רחוב קאיה אוצ'ו (Calle Ocho). לאורך רחוב זה תוכלו למצוא מגוון מסעדות ובתי קפה מקומיים, חנויות בגדים, מוסיקה וספרים - כשהכל מתמקד באומה הקובנית. מי שמעונין בארוחה אותנטית או בהצצה לחנויות האופייניות, כדאי שילך לאורך הרחוב, שם הצלילים של הסלסה מהדהדים מהחנויות אל הרחוב ורצוי גם להנות מניחוחות הקפה הקובני וטעמיו העשירים.

מוזיאון לאמנות היספאנית

כדי להתוודע יותר אל תרבות ואמנות לטינו-אמריקאית כדאי להיכנס ל-Latin American Art Museum. זהו המוזיאון היחיד שמציג אמנות היספנית ולטינית עכשווית, אמנים מכל המדינות הלטיניות, גם אלו שאינן דוברות ספרדית, כמו האיטי או ברזיל, ואמנות מספרד. במוזיאון תצוגות מרתקות של יצירות האמנים ויש דגש מיוחד לקידומן של נשים יוצרות. פתוח כל יום בין השעות 11:00 עד 17:00. סגור בימי שני. ביום שבת פתוח עד 16:00.

• כתובת - 2206 SW 8TH St.,
  • טלפון - 3056441127
  • דואר אלקטרוני - HispMuseum@aol.com

פארק מקסימו לופז

גם בפארק Maximo Lopez Domino Park, אפשר לראות עדיין תרבות קובנית "בשידור חי"- את זקני העדה בעיקר, מפמפמים סיגר ריחני תוך משחק נינוח של דומינו. בין הרחובות 12 ו-13, נמצאת האנדרטה Brigade 2506 Memorial, שמאזכרת את הקורבנות בשנת 1961, בתקרית מפרץ החזירים, וכל שנה ב-17 באפריל נערך טקס על ידי ותיקי אותה תקרית, שלחמו בשם ארה"ב.