בטיחות ואזהרות בסן פרנסיסקו

סן פרנסיסקו אמנם ידועה ביופייה ועדנתה אך כמו בכל עיר בעולם- גם בה יש לנקוט במספר צעדים על מנת לטייל בצורה בטוחה ולהמנע מאי נעימויות מיותרות.
צוות למטייל ברשת
תמונה ראשית עבור: בטיחות ואזהרות בסן פרנסיסקו
Depositphoto/Kropic

סן פרנסיסקו אמנם מאיימת הרבה פחות מערים כמו ניו-יורק או לוס אנג`לס, ועדיין יש בה איזורים בהם עדיף שלא לבקר.

אוכלוסיית ההומלסים בעיר גלויה לעין והם מתרכזים גם במקומות הומי אדם כמו כיכר יוניון. בשעות הלילה עדיף שלא להגיע לאזור Tenderloin לנוכח שיעורי האלימות והפשיעה שם. אזורים מסוכנים נוספים: Hunter`s Point (ביום ובלילה). Market & 6th- אזור בעייתי נוסף, ממנו עדיף להימנע בכל שעות היום.

כמו בכל עיר גדולה גם כאן פועלים כייסים, ולכן מומלץ לנקוט בצעדים הבאים: לא להסתובב עם תיקי יד, להשתמש בחגורת כסף, לא לשאת מצלמות יקרות באופן חשוף לזמן ארוך מדי, לא ללכת ברחובות וסמטאות חשוכים ובגדול להשתדל להימנע מהתדמית של תייר מבולבל וחסר אונים.

החליטו מראש לאן בכוונתכם לטייל, בדקו את המפות בחדר המלון וטיילו בביטחון. המצב בעיר לא שונה מבכל עיר גדולה ומתויירת אחרת, כך שאין סיבה לדאגה מיוחדת.