המלון הזה הוא אטרקציה בכל מובן. המזרקה עם המוזיקה, הרכבל שמסיע אותנו לקזינו וממנו, יצירות האומנות הפזורות בו, יופיו החיצוני והשלווה שאופפת אותו. לא צריך ללון בו, אפשר רק לבלות.
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג