”למרות הקורונה בלגרד פתוחה ומציעה תיירות לכולם לא צריך מסיכה“
אני נמצא בבלגרת כבר 4 ימים כיף פה ממש אנשיפ יוצאים החוצה הכל פתוח נעים בחוץ עדיף לבדוק תחבורה ציבורית לפני כי המוניות יקרות והוסטלים זה הדיבור הכי זול הכי כיף מכירים מלאא אנשים ויוצרים חוויות בקיצור תגיעו.
קרא עוד