”מומלץ מאוד“
הגענו בעקבות המלצה באתר. יושבות כרגע ארבע חברות ונהנות מאוכל טעים, שירות אדיב, נגני מוסיקה יוונית טובה ואווירה נעימה מאוד. המחיר סביר. ממליצות בחום.
קרא עודהגענו בעקבות המלצה באתר. יושבות כרגע ארבע חברות ונהנות מאוכל טעים, שירות אדיב, נגני מוסיקה יוונית טובה ואווירה נעימה מאוד. המחיר סביר. ממליצות בחום.
קרא עודברובע לדדיקה בסלוניקי באחת הכיכרות ליד המזרקה (ליד הנמל) אכלנו בערב. הגענו בשמונה ביקשנו לשריין שולחן, הלכנו לנמל וטיילנו קצת עם השקיעה. בשמונה וחצי חזרנו למסעדה, שמרו לנו מקום ליד המזרקה. במקום היו 2 נגנים בוזוקי וגיטרה שהנעימו את הזמן. לבקשתינו הם ניגנו את זורבה היווני ליד שולחננו. הזמנו שיפודים וצ'יפס, מוסקה, קבבים עם ציפס, בירות וקולה, המחיר כ10 יורו לאדם. המנות גדולות וטעימות מאוד. טיפ נוסף -; קחו חומר נגד יתושים שכן האוירה בחוץ נהדרת, אך יש יתושים רבים.
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג