”מסעדה נעימה במטצ'ומוטו“
בחודש אפריל 2016 התארחנו במצ'ומוטו (אזור טאקאימה). הלכנו בשעה 19:00 לראות את הטירה מוארת. היתה רוח חזקה וקר. מה יותר טוב מלחפש מסעדה להתחמם. מצאנו במרכז העיר את המסעדה הנחמדה הנ”ל. עיצוב נקי עם אוירה נעימה. מנהל המסעדה אדם נחמד, דובר אנגלית. עזר בבחירת המנות. הכל היה טעים מאד ומוגש יפה. מחירים סבירים. נהננו. פתוח לערב בשעות 17:30 – 23:00. לצהריים בין 11:30 – 13:30.
קרא עוד