”מסעדה הודית מצויינת בטאקיימה“
מצאנו את המסעדה המצויינת הזו קרוב לריוקאן המדהים שהתארחנו בו.
השירות במסעדה מצויין, בערב הם פותחים מחדש בשעה שש, אנו לא הזמנו מקום.
למרות שהמסעדה קטנה יחסית, בשעה שש בערך היו מקומות פנויים, בהמשך היא התמלאה בסועדים. האוכל מעולה. ראינו גם יפנים שבאים לנסות אוכל הודי. יש גם מנות בשריות. המנות נדיבות, אנו צימחונים ולכן המנה הכדאית היא טאלי צימחוני. מגש עם שני סוגי קארי, אורז, סלט, סמוסה, נאן ענק ושתייה.
שילמנו 3,880 יין לזוג, שתי מנות טאלי ועוד בירה אחת.
מומלץ מאוד.
קרא עוד