בית הכנסת נמצא בצד של בודה, בית הכנסת בשלבי שיפוץ אחרונים. בבית הכנסת מתקיימת תפילת שחרית בימי חול בשעה שש וחצי, אנחנו היינו בתחילת אוגוסט חלק מהתפללים הקבועים היו בחופש ולכן בקושי היה מניין.
בית הכנסת מתפקד גם כבית חב”ד הפועל בעיקר עם הקהילה ההונגרית המקומית.
בערב שבת התפילה היתה בשעה שבע וחצי, לאחר התפילה אפשר להצטרף לסעודה המאורגנת על ידי בית חב”ד, בשבת התפילה החלה בשעה עשר ולאחריה גם ניתן להצטרף קידוש וארוחה.
עדיף לתאם מראש את הארוחות.
בית הכנסת קרוב מאוד למלונות הנמצאים באי שבדנובה, מרחק הליכה של כעשרים דקות.
קרא עוד