מסלול ארוך בטוקיו

orlysarig

”מסלול - 18 יום ביפן“

קרא עוד

באפריל 2010 נסענו לטיול עצמאי (זוג) ליפן. נעזרנו רבות באתר למטייל ובעיקר באתר japan-guide.com המכיל אין סוף אינפורמציה וגם ניתן לשאול דרכו שאלות ולקבל במהירות תשובות. שני ספרי הטיול שנעזרנו בהם היו לונלי-פלאנט באנגלית ומדריך יפן של Eyewitness בעברית. לא שכרנו רכב ולכן בחרנו להתמקד כמה לילות באותו איזור בכל פעם. סך הכל נסענו ל- 18 יום, מתוכם 16 ימי טיול מלאים. העלות הכוללת של הטיול היתה 7700$ לשנינו, כולל הכל. את כל ההזמנות עשינו מראש כולל ההזמנה לסיור במוזיאון מזדה. המלונות היו מעולים, מלבד המלון בקיוטו שהיה מרכזי אך ברמה נמוכה יותר. במיוחד נהננו במלון בטקאימה שהיה מלון ספא מדהים. יפן מדהימה, מיוחדת, מעניינת ויחד עם זאת מערבית בשרותים שלה, רכבות, שרותים, מלונות ועוד. בחרנו בתאריך זה כדי להרוויח את פריחת הדובדבן, וכל מה שמספרים בשיבחה נכון, זו חוויה מרשימה מעין כמותה גם ביופיים של העצים והמראה שהם יוצרים, אך לא פחות בהתרגשות של היפנים מהפריחה, ממש תחושת פסטיבל ברחובות. מזג האוויר דומה לאירופה בתקופה זו, קריר אך נעים. טיילנו באופן עצמאי מלבד יומיים בקיוטו בהם לקחנו הדרכה. המסלול עצמו חולק: 5 ימים בטוקיו, 3 ימים בטאקיאמה, 4 ימים בקיוטו, 3 ימים בהירושימה (כולל מיאג'ימה), 1 יום באוסקה.

30.3 -טיסה לטוקיו דרך וינה -Sutton Place Hotel, Ueno 31.3 - טוקיו 8.00 נחיתה. הגעה למלון, פארק Ueno, סיור בפארק, השוק בUeno, מקדש Gojo בערב - טוקיו-ביי (פוג'י-טאוור, אדייבה, מיצג). 1.4 - רובע יאנאקה – פריחת הדובדבן בבית הקברות, מקדש טנו-ג'י, מוזיאון השעונים (מאכזב), אחה"צ - רובע שיבוייה, הפסל צ'יקו, מעברי החצייה ההומים בעולם, "מגדל 109" – אוסף של בתי בוטיק, גבעת ה- Love Hotels, שיטוט ברובע. 2.4 - 5.00 בבוקר - שוק הדגים, צפייה בבוקר אופייני בתחנת הרכבת שינג'וקו (ההומה בעולם), ברובע שינג'וקו – עלייה לבניין העיריה ותצפית ממנו (קומה 45). מוזיאון לאומי של טוקיו בפארק אואנו (מאכזב). בערב – רובע הארג'וקו (המוני בני נוער) , גינזה, צפייה במערכה אחת בתאטרון קבוקי (מספיקה מערכה אחת) ושיטוט בשדרות המרכזיים בהן אין סוף חנויות מותגים (לצפייה בלבד). 3.4 - טיול יום ל- Hakone 4.4 - רובע הארג'וקו - Nezo Museum, הכולל גנים יפנים ובתי תה, Omote Sando (השדרות המרכזיים), פארק יויוג'י וצפייה בחתונות מקומיות המתקיימות בימי א' במקדש Meji. ארמון הקיסר דרך סמטאות רובע הארג'וקו מלאים בפאנקיסטים. צפייה במשחק בייסבול (מדליק!). בערב – "עיר האלקטרוניקה" ברובע אקיהברה. 5.4 - נסיעה של 6 שעות מטוקיו- לטקיאמה - סיור בעיירה, Hotel .Alpina Hida ,Takayama 6.4 - השוק המקומי (לשוק יש שני מרכזים אחד קטן יותר ואחד מרכזי יותר על גדות הנהר), מוזיאון המקדשים הנישאים, עלייה לאלפים הצפוניים ונסיעה באוטובוס ל- Shin-Hotaka,עלייה ברכבל דו-קומתי (Shinhotaka Ropeway). צפייה בנוף אלפים מרהיב, רחצה במרחצאות חמים (Onsen) שיש בהם רחצה משותפת בשם Suimeilkan Karukaya הנמצא בנוף של הרים מושלגים באיזור האונסנים המקסים. Hirayu Onsen האיזור כולו נקרא Okuhida 7.4 - כפר הידה – מוזיאון פתוח של בתים עתיקים מכל האיזור. ביקור ב"מקדש השלום" Peace Shrine. חזרה לטקיאימה – Lion Dance Ceremony Exhibition ותצוגה של תאטרון בובות (לא להפסיד). אחר הצהריים – מסלול הליכה מקסים בצפון מזרח העיר שנקרא Higashiyama שעובר בין 13 מקדשים וצופה על האיזור. 8.4 - נסיעה מטקיאמה לקיוטו (3 שעות), מקדש Hiene הכולל גנים יפנים ופריחת עצי דובדבן, צעידה בדרך הפילוסופים המקסימה בשדרה מרהיבה של עצי דובדבן פורחים, Kyoto Travelers Inn 9.4 - הארמון המלכותי בקיוטו (פתוח 5 ימים פעמיים בשנה), נכנסנו לאחת מחנויות הענק הנקראות Department Store וצפינו בנערות המעלית ובאסטיקה המדהימה של המאכלים, טעמנו והתענגנו בשוק Nishiki Food Market, משם נסענו לסמטת Pontocho ולרובע גיון צפינו בגיישות המתחזות וגם כמובן הצלחנו לראות גיישות מקצועיות. ביקור ב- Kenninji Temple עם ציורי הדרקונים וצפינו בסדנאות לסידורי פרחים שנערכו במקדש. ביקור ב-Yasaka Shrine Kiyomizu Temple 10.4 - נסיעה למוזיאון Miho המרשים, משם נסענו למצודה ב- Hikone שעל אגם Biwa ,המצודה משקיפה על נוף קסום ומוקפת בפריחה של עצי דובדבן. ביקור בתחנת הרכבת קיוטו המהווה מרכז קניות ומסעדות מדהים מתחת לאדמה. 11.4 - ביקור ב- Arashiyama (יער במבוקים, Nonomiya Shrine ,נסיעה ברכבת Lovers Train, חציית הגשר. חזרנו לקיוטו – ביקור בטירת Nijo וצפייה בגנים הפורחים המוארים בלילה 12.4 - בוקר בקיוטו – ביקור ב- Fushimi Inarie Shrine (לא להחמיץ). נסיעה מקיוטו להירושימה (שעתיים), דאון-טאון Park Side Hotel 13.4 - ביקור בפארק השלום ובאתרי ההנצחה, ביקור במויזאון ובגנים Hiroshima Prefecture Art Museum בפארק Shukkei-En, 14.4 - הירושימה - האי מיאג'ימה 15.4 - סיור במפעל מזדה בהירושימה, נסיעה למלון בשד"ת באוסקה: Kansai Airport Washington Hotel. למחרת, טיסה הביתה.

הטיפ עזר לך?

מתוך הבלוגים - פוסטים על מסלול ארוך בטוקיו

אין עדיין פוסטים על מסלול ארוך בטוקיו.