”בית מלון לירו בדוברובניק“
בית מלון נחמד ונקי עם ארוחת בוקר מעולה.
החנייה במלון הייתה חינם.
כרבע שעה הליכה לעיר העתיקה, אפשר לקחת מונית או אוטובוס.
הזמנו מונית דרך המלון, עלות נסיעה לכיוון העיר העתיקה 30₪ לכיוון.
קרא עודבית מלון נחמד ונקי עם ארוחת בוקר מעולה.
החנייה במלון הייתה חינם.
כרבע שעה הליכה לעיר העתיקה, אפשר לקחת מונית או אוטובוס.
הזמנו מונית דרך המלון, עלות נסיעה לכיוון העיר העתיקה 30₪ לכיוון.
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג