”מלון מוסקו מרכזי, אך המוני“
מלון 4 כוכבים בסנט פטרסבורג. מיקום קרוב לנבסקי פרוספקט וקרוב לנהר נייבה. ליד המלון סופרמרקט הפועל 24 שעות ביממה וכן מרכז קניות קטן. 50 מטר ממוקמת תחנת המטרו בכיכר אלכסנדר. אשר לשהות במלון לא נהניתי. המלון המוני מאכסן אלפי אורחים ביניהם קבוצות של ילדים ובני נוער אשר מגיעים להשתכן במלון. האורחים הצעירים מגיעים למלון מאוחר בלילה משתוללים במסדרונות , דופקים על דלתות ומעירים את האורחים. הערתי על כך בקבלה , לא עשו דבר. החדרים מאוד צנועים ורמת הנקיון לא משהו. גם חוסר במגבות רחצה, בסבון. קיבלתי מגבת פנים לא מגבת רחצה. היה עלי להתקשר לשירות חדרים מדי ערב. שירות לא מסביר פנים לתייר. בערב הראשון לשהותי במלון התקיים אירוע. ארוחת הערב התנהלה בקומה 2 בקושי מצאתי מקום לשבת ולאכול. ארוחת הבוקר והערב בקומה הראשונה. חדר האוכל מונה אלפי אנשים. בלגן, המוני, אין מספיק אוכל. דברי המאפה שהוגשו לא היו טריים, מלון לא ממש לטעמי. מאחר והעלויות זולות משכנים שם קבוצות.
קרא עוד