”בית קפה מעולה“
בית קפה חמוד מאוד! מחירים מעולים, למשל קפה הפוך, קנקן תה נענע וקינוח עלו לנו בערך 20 שקלים, יש 2 סניפים ברחובות היוצאים מקאנז מיכאלובה, הקינוחים מעולים וגם הקפה!
שווה ביקור.
קרא עודבית קפה חמוד מאוד! מחירים מעולים, למשל קפה הפוך, קנקן תה נענע וקינוח עלו לנו בערך 20 שקלים, יש 2 סניפים ברחובות היוצאים מקאנז מיכאלובה, הקינוחים מעולים וגם הקפה!
שווה ביקור.
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג